ACTIVINSPIRE БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ

Білім
3 314 Views

Информатика пәнінде жаңа материалдарды үйрету барысында білім алушылардың когнитивтік белсенділігін, есте сақтау қабілетін, сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында ойын технологияларын пайдаланған жөн. Қазіргі уақытта әлемнің көптеген елдерінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды кеңінен қолдануға негізделген білім беру жүйесін жаңғыртуға ұмтылуда. Бүгінгі таңда адамзат оқу революциясының шегіне жеткенін растайтын жаңа перспективалар мен керемет оқыту мүмкіндіктері бар. Оқу процесін ақпараттандыру – педагогика үшін жаңа құбылыстың дамуына себеп болды.

Ойын технологиялары студенттердің шығармашылық және іздеу деңгейінде ғана емес, сондай-ақ пәндерді оқып-үйренудің күнделікті қадамдарымен қызықты болатын оқудың бірегей нысандарының бірі болып табылады. Ойынның өзектілігі қазіргі заманғы студенттердің (оқушылардың) ақпараттануы салдарынан артып келеді. Пәндік-ақпараттық орта бүкіл әлемде шексіз кеңейіп келеді. Ойын – баланың және адамгершілік тәрбиенің табиғи түрі. Ойынның көмегімен әлемнің көңілділігін есте сақтау, қайталау, бекіту немесе ақпараттың оң және эмоциялық жағынан түстерін ассимиляциялауға мүмкіндік береді, ал ойынның эмоционалдылығы білім алушының барлық психикалық процестерін және функцияларын белсендіреді. Ойынның тағы бір оң жағы – жаңа жағдайдағы білімнің қолданылуына ықпал ету, яғни білім алушылар оқып үйренген материалын іс жүзінде өтеді, оқу үрдісіне әртүрлілік пен қызығушылық тудырады. Мұның бәрі зерттеу тақырыбының өзектілігіне әкеледі. Осындай ойын бағдарламаларының бірі – ActivInspire.

ActivInspire – компьютер мен интерактивті тақталарды қолдану арқылы оқытуға арналған Promethean жаңа бағдарламасы.

ActivInspire мүмкіндіктері:

· Сабақты әдеттегі тақтаға ұстай отырып, сабақтың қарқынын бақылап, жаттығуларды орындау.

· Жазу және сызу, жазылғандарды және қарапайым тақтаға салынғанды өшіру.

· Флипчарттарды кескіндермен, бейнеклиптермен және дыбыспен толтыру.

· Студенттің ойлау қабілетін дамыту үшін әртүрлі ойындар құрастыру.

· Сабақ жоспарына сәйкес сіздің сабақтарыңыздың мазмұнын және ақпараттың жылдамдығын тез құрастыру.

· ActivInspire тіпті қолмен жазылғандарды тани алады және бұл жазуды мәтінге айналдырады.

· Сауалнаманы белсенді пайдалану – сабақта қорытынды барысында туындайтын сұрақтарды қою және флипчарттарда алдынала дайындауды көрсету.

· Флипчартқа алынған жауаптарға немесе сабақ жоспарының талаптарына сәйкес тез өзгерістер енгізе алу.

· Қарапайым және бір мезгілде тиімді құралдарымен ойлау үдерісін ынталандырып, олардың назарын аудару.

· Power Point бағдарламасында жасалған презентацияны (слайдтарды) ActivInspire бағдарламасына импорттау.

Осы бағдарламаны бастау үшін оны тек алғашқы іске қосу кезінде тексеруіңіз керек. Содан кейін барлық құралдар мен терезелер қажет болған жағдайда көрсетілетін болады. Олардың біреуін таңдағанда пайдаланушы ActivInspire бағдарламасының әртүрлі функцияларының толық қуатын дереу иеленеді.

ActivInspire бағдарламасымен студенттерге компьютерлік желілерді үйрету тақырыбында сабақ жүргізілді. Сабақтын барысында І-курс студенттері алынды. Жаңа сабақ ActivInspire бағдарламасының көмегімен түсіндірілді. ActivInspire бағдарламасымен студенттерге компьютерлік желіні қалай ұйымдастыру суреттерімен, бейнебаяндарымен, әртүрлі сәйкестендіру ойындарымен түсіндірілді және студенттер өздерінің көргенін, мұғалімнің түсіндіргенін қолдана отырып өздік жұмыстарын өткізді.

Бағдарламадағы қызықты түрлі анимациялық суреттер, ойындар студенттердің қызығушылығын арттырды. Студенттер тапсырмаларды орындай отырып, желі түрлерін, олардың қызметтерін түсініп алды. Ойын барысында білім алушының күші әрдайым шектеулі басқа да студенттердің күш-жігерімен реттеледі. Әрбір тапсырма ойынында ол өз ойын мінез-құлқымен басқалардың әрекеттерімен үйлестіруге, басқа адамдарға қатысты белсенді болуға, барлық оқытушылардың жалпы санындағы кезекке шығудың нәтижесін алдын ала білуге ​​қабілетті болады. Мұндай ойын баланың жанды, әлеуметтік, ұжымдық тәжірибесі және бұл тұрғыда әлеуметтік дағдылар мен қабілеттерді оқытуда толыққанды құрал болып табылады.

Қазіргі уақытта әр студенттің шығармашылық қабілеттерін дамытуға, әртүрлі инновациялық оқу бағдарламаларын енгізуге, іске асыруға мүмкіндік беретін ActivInspire бағдарламасы өте ыңғайлы және қажет. Мұғалімдерді кәсіби даярлаудағы тәжірибелік білімдердің рөлі арта түсуде. Ойын белсенділігі барысында оқыған материалды студенттер ең алдымен, ойын органикалық ойын-сауықты біріктіреді. Бұл білім алушыларды оқу үдерісін қолжетімді және қызықты етіп жасайды, сонымен қатар білім беру процесіне қатысу, білімді игеру жақсы және күшті болады.

Шахноза АШУРОВА,

Шымкенттегі № 80 мектеп-лицейдің мұғалімі.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *