ТАЙҒАҚ ЖОЛДАРДА АВТОМОБИЛЬДІ ЖҮРГІЗУ

Кездейсоқ жаңалықтар Қоғам
223 Views

Көліктің тайғақ жолда жүруі – айналу, домалау, жолдан шығып кету және тіпті аударылу сияқты қауіпті салдарға әкелуі мүмкін. Мұндай жерлерде қозғалысты иінді біліктің айналу саны аз болған кезде екінші немесе үшінші берілісте жүзеге асырылуы мүмкін.

Муфтаны қосу, руль дөңгелегін бұру, жанармай тасымалдау және тежеутетіктерінің орнын өзгерту мүмкіндігінше тегіс болуы керек. Тежеу кезінде ілінісу механизмін ажыратпаңыз. Бұрылыстарда тежеуге немесе иінді біліктіңайналу санын көбейтуге жол берілмейді. Бұрылу кезінде, егер көлік құралы бүйіргеқарай бұрыла бастаса, егер жағдай мүмкіндік берсе ілінісуді ажырату және жанармай беру тоқтатылады.

Қыс мезгілінде таза әрі құрғақ жолдың кей жерлерін көктайғақ басып қалуы мүмкін. Жүргізуші мұндай жерлерді байқаса, бірден көліктің жылдамдығын азайтады. Жылдамдықты азайтып үлгермесе де, мұзға кіре берісте басталған тежеуді аяқтау керек. Автокөліктің бір дөңгелегі мұз үстінде болған кезде тежеу өте қауіпті, себебі, дөңгелектер арасындағы тежеу күшінің айырмашылығы үлкен, ал машина айналып кетуі мүмкін.

Мұз басқан биіктіктер мен еңістерден төмен беріліспен өткен жөн. Көліктің дөңгелегі жоғары көтерілу кезінде айналса, биіктіктің түбіне қайтып оралу және жоғары жылдамдықпен қайта бастау үшін дереу артқы берілістерді қосқан жөн.

Созылмалы тайғақ жолдармен жүруге тура келсе, жүксіз автокөлік доңғалағындағы ауа қысымын 30-35%-ға төмендетуге болады. Бұл шинаның жолда ұстауын арттыру арқылы сырғанау қауіпін айтарлықтай азайтады.

Хамза АЛЬМЕТОВ,

«Шымкент аграрлық-техникалық колледжі» МКҚК оқытушысы

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *